niedziela, 12 października 2008

Jesienny stosik

Złota jesień zawitała (uwielbiam!) i trochę książek mi przybyło. Lektury szkolne lekturami ale zaniedbac się nie można :) Jako, że aparacik mi padł zdjęcia nie będzie. W zasadzie to pierwszy stosikowy post więc nie ma czego żałowac. Ale do rzeczy. Książki, które czekają mnie w najbliższej przyszłości:
1.) "Gwiazda Mórz" - Jospeh O'Connor
Tytułowa gwiazda jest to statek płynący z Irlandii do Ameryki. Na jego pokładzie znajdują się tysiące ludzi uciekających przed głodem, który nastąpił na wyspie w 1847r.
Mam wielkie nadzieje związane z tą pozycją. Sama historia wydaje się byc ciekawa i polecała to moja ukochana nauczycielka z angielskiego - zobaczymy.

2.) "Gdybym ci kiedyś powiedziała" Judy Budnitz
Powieśc lustro pokazująca prawdziwą twarz kobiety.
Młodziutka pisarka, historia na pozór ciekawa. Dużo osób chwaliło.

3.) "Nieznośna lekkosc bytu" Milan Kundera
To taki mój mały plan przeczytac pewien kanon powieści ambitnych. Obym się na tej książce nie zawiodła.

To by było narazie na tyle. I tak jestem w trakcie czytania cudownej "Zbrodni i Kary" (liceum, tak). I co? Jak wiele osób mówię sobie - po przeczytaniu tych wypożyczonych nic nie biorę nowego, czytam to co mam w domu.
Tak! Już to widzę, musiałabym wejśc do biblioteki z jakimś papierowym kartonem na droge, żeby nie widziec tych stosików pachnących książek :P

Brak komentarzy: